Monday, February 21, 2011

PEMBERSIH WANITA






Feminine Hygiene Foam Wash ( extrak kacip fatimah dan Manjakani )

Buih Pembersih Peribadi Wanita dengan Ekstrak Manjakani, Kacip Fatimah dan Sireh untuk mengembalikan keharmonian keintiman.

Buih Pembersih Peribadi Wanita di rumus khas daripada ekstrak Manjakani. Kacip Fatimah dan Sireh. Ekstrak Manjakani dan Kacip Fatimah berfungsi untuk membersih secara lembut, menyihatkan bahagian intim dan merapatkan keharmonian keintiman. Sireh pula merupakan antiseptik semulajadi yang mampu mencegah daripada berlakunya radiasi terhadap kulit sensitif. Gabungan antara ekstrak Manjakani, Kacip Fatimah dan sireh akan memnerikan anda sentiasa berasa segar, bersih dan sihat.

Rumusan tanpa sabun adalah untuk memastikan keseimbangan pH semulajadi bahagian intim kekal pada tahap pH 3.5 serta mengekalkan kelembapannya.

Rumusan ini di perkaya dengan asid laktik yang berfungsi untuk mengatasi ketidakselesaan serta bau yang tidak menyenangkan. Ia juga mengandungi Vitamin E yang merupakan antioksidan yang berkesan untuk melindungi sel-sel kulit. Ia amat berkesan dalam memberikan keselesaan dan kesegaran sepanjang hari serta selamat digunakan sekerap mana yang anda mahukan. Juga disyorkan untuk kegunaan ketika kedatangan haid, sebelum dan selepas serta sewaktu tempoh pantang selepas bersalin.

Ianya juga dapat membantu menghilangkan kehitaman.

Kandungan Bahan:-
Aqua, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Lactate, Actic Acid, Polysorbate 20, Menthol, Fragrance, Phenoxyethanol, Labisia Pumila Extract, Piper Betle leaf oil, Quercus Infectoria (Oak) Gall Extract, Disodium EDTA, Tocopherol, Helianthus Annuus ( Sunflower ) Seed Oil, Methylisothiazolinone.
Berat : 150ml
NOT : 100900487

Harga Pasaran (S/M): RM19.90

1 comment:

  1. masih ade stok untuk pencuci wanita Succi. jika ada minta emel pada idah_lynx78@yahoo.com

    ReplyDelete