Tuesday, February 8, 2011

Soy Collagen


~Soy Collagen~
Gabungan dari soya organik dan marin kolagen khusus untuk mereka yang inginkan kulit , rambut dan kuku yang sihat dan cantik.

~Soy Mirifica~
Soy Mirifica khusus untuk wanita yang sudah berkahwin. Diformulasikan daripada gabungan soya organik, pueraria mirifica dan ekstrak manjakani. Diamalkan sekali sehari selepas makan malam dan pengambilannya haruslah dihentikan sewaktu datang bulan. Khusus untuk penjagaan dalaman wanita, mengencangkan payudara & memejalkan pinggul serta mengharmonikan hubungan suami isteri (*TIDAK SESUAI UNTUK IBU YANG MENGANDUNG & MENYUSU BAYI).

Testimoni:-

Siti Asraf Bt Hj. Arshad

"Saya Siti Asraf Bt Hj. Arshad, berumur 40 tahun. Sudah mempunyai cahaya mata seramai 4 orang, yang sulung berusia 18 tahun hingga 12 tahun. Saya mula mengamalkan Soy Collagen sebelah pagi dan Soy Mirifica sebelah malam. Selama 2 minggu sahaja saya melihat perubahan yang ketara pada kulit, payudara, pinggang, pinggul dan hubungan saya dan suami semakin erat. Disamping itu saya semakin bertenaga untuk menjalankan rutin harian. Saya juga amat mengemari rasanya yang amat sedap. Terima kasih Soy Collagen kerana dapat membantu mengatasi masalah saya. "

Umi Kalsum bt Dollah

"Nama saya Umi Kalsum bt Dollah, berumur 27 tahun. Sebelum melangsungkan perkahwinan, saya mempunyai kulit yang kasar, berjeragat dan bekas jerawat tetapi seorang teman memperkenalkan Soy Collagen Premiun Quality kepada saya dan saya mencubanya. Alhamdullilah dihari perkahwinan saya mendapat banyak pujian dari tetamu. Kulit yang gebu, licin, putih dan berseri-seri kini menjadi milik saya. Yang lebih mengembirakan suami saya juga hampir-hampir tidak mengenali saya dihari perkahwinan tersebut. Itulah kehebatan Soy Collagen."


Elly Salwana bt Zulkarnain

"Saya, Elly Salwana bt Zulkarnain, berumur 25 tahun. Sebelum saya menggunakan Soy Collagen saya juga mempunyai masalah pada kulit muka, jerawat, kitaran haid tidak teratur. Pelbagai produk telah dicuba tetapi masih tidak memuaskan kulit saya. Sehinggalah saya diperkenalkan dengan produk Soy Collagen sejak 4 bulan yang lalu. Selepas 3 minggu saya mencuba, alhamdullilah kini semakin berubah. Saya tidak lagi mempunyai masalah kulit lagi seperti sebelumnya. Saya amat yakin dengan Soy Collagen kerana ia juga mampu menghaluskan kulit pada seluruh anggota badan saya. Ia juga sesuai untuk kaum lelaki. Ia memang berkesan, saya berasa cergas sepanjang hari, kulit turut menjadi lembap dan tegang, muda jelita serta menawan selalu dengan Soy Collagen. Seluruh keluarga saya mengamalkan Soy Collagen sebagai minuman harian dan kesihatan dalaman. Terima kasih Soy Collagen."

Puan Elmy, Kuala Selangor

"Pengambilan Soy Collagen memberikan perubahan yang ketara kepada kulit. Kini kulit saya menjadi lebih halus & cerah. Manakalay Soy Mirifica pula memberikan pengalaman menarik kepada saya. 2 bulan lalu, doktor mengesahkan saya menghidap 'Cyst'. Apabila saya mengamalkan Soy Mirifica, doktor mendapati "Cyst" saya telah hilang melalui pemeriksaan yang kedua. Saya amat bersyukur dan akan setia menggunakan produk ini.

Harga RM29 & RM39

More info, sms atau hubungi LyN: 0122192559

No comments:

Post a Comment